aguaspop blog

3/05/2005

Mi blog el dia de los inocentes

Mi blog el......Martes 28 de Diciembre de 2004 martes diciembre 28, 2004 Hui no vull ser superficial.... Hui he llegit el meu "post" d´ahir i em senc una mica superficial. El passat cap de setmana varen dessapareixer milers de persones sota un tsunami al Sud Est Asiatic. Els que hem estudiat economía hem parlat d´Indonessia i l´India i aquella part del mòn, fent referencies a conceptes com ara els tigres asiatics o nous emergents, i com a focus d´innumerables crissis financeres als principis dels 90. Paradoxicament ara son submergits sota al desastre, i aquelles crissis poc venen al cas... Lamentablement, la vida ve i torna. Cosses com aquestes passen a sovint per motius diverssos. 11 S, 11 M, i tots els dies a l´Africa, i també a Europa, i inclus als EEUU. Com dien a Radio 3, quant l´escoltava mentre conduia; A nosaltres no ens queda altra que seguir vius sabent que deixarem se ser-hi quansevol día. I ho pense seguir fent a pessar de tot. Amb carinyo i respecte a tots els que no ho passen be ara mateix, i que ni tansols podem o volem llegir-me per que tenen millors cosses que fer. Hoy he leido mi "post" de ayer y me siento un poquito superficial. El pasado fin de semana desaparecierón miles de personas debajo de un tsunami en el sudeste asiatico. Los que hemos estudiado economía hemos hablado de Indonesia y La India y aquella parte del mundo haciendo referencias a conceptos como el de los tigres asiaticos, nuevos emergentes o como focos de innumerables crisis financieras de principios de los 90. Paradojicamente ahora están sumergidos y aquellas crisis poco vienen al caso. Lamentablemente la vida viene y se va. Cosas como ésta pasan a menudo por diversos motivos. 11 S, 11 M y todos los días en Africa, y también en Europa o en EEUU. Como decían en Radio 3 cuando la escuchaba mientras conducia; no nos queda otra que seguir vivos sabiendo que dejaremos de estarlo cualquier día. Y lo pienso seguir haciendo a pesar de todo, con cariño y respeto a todos los que no lo pasan bien ahora mismo, y que ni tansiquiera, quieren o pueden leerme porque tienen mejores cosas que hacer. He decidit fer com l´Eladi. Hi escriure amb la meva llengua, i en Espanyol. Salutacions per ell. (2004-12-28 21:32:20.0)Comentarios [2] Comments: Como le dije a Eladi, me encanta tu decisión. Respecto a los últimos acontecimientos... No tengo palabras. Es un hecho lejano que no me atañe pero tan próximo al mismo tiempo que me confunde. Navidad... puta navidad. Enviado por Manuel on diciembre 28, 2004 at 11:11 PM CET Si a la feina i al pla sentimental, les meves decissions tingueren tanta eficiència, seria un poc més feliç, jeje. Ah, Xavi, i no et cobraré drets d'autor, això mai ;-) I sí, estem encara en fase de shok amb el que hem vist i escoltat amb les conseqüències del terratrèmol marí. En un instant, tantes vides robades. I el que ara queda per fer. Manuel, també me ve a mi una mena de ràbia. I poques paraules em venen ara mateix. Una abraçada, ciber-companys Enviado por Eladi neng!!! Un desdoblament de perssonalitat que li he fet al Eladi sense voler! Ja li ho explicare Como veís esto comienza a ser incoherente. Se me han desordenado un poco los posts. No podía ser de otra manera, como todo en mi vida. La mesa donde os escribo, mi casa y sobretodo mi cabeza...en fin. La decisión de la que hablaba Manuel era un princinpio inquebrantable que esboce y decía algo así como que escribiria todos los días en Catalán (Valenciano) y en Español. Ni todos los dias, ni en las dos lenguas. En fin no soy constante, ni intentandolo. Pero tengo otras cualidades