aguaspop blog

4/07/2005

Per als fans de Suede

Playlist.... Em dona vergonya reconeixer-ho..... .... però jo vaig descobrir als Suede amb Head music. Aquest es el disc que mes odien els fans de tota la vida de la extinta banda comandada per Brett Andersson, mentre coquetejava amb les drogues. Despres va vindre la afortunada recuperacio del Brett algun disco i la disol.lucio de la banda. Tornant al disc, puntualitzar que si no es el mes odiat, es el segon despres de l´ultim Possitivity. Per a enfadar als mes ortodoxes dir que a mi tampoc m´agrada pero que hi te cançons com ara: Obssesions, Lost in Tv, o Lonely girls que a mi m´encanten. No obstant el meu disc favorit es Dog man Star amb cançons com ara: Heroine o We are the pigs. Per que et parle d´açò. per qué ahir em donà per escoltar-los i avui també. S´acepten observacions al respecte. M´encanta parlar de musica. El disabte hi sere per Xàtiva, per a vore el Ferrari del Rus Ara sona Untiled Morning., i despres ho farà One hit to the body, i depres When the rain falls......... D´aquestes tres quina prefereixes? Jo Untiled morning. Cada vegada hi escolte musica mes intimista. Serà la vellea.....